Klubmødet var udsat, for en vigtig shootout var planlagt til fredag den 2. februar! Wasted MC’s første årlige pokermesterskab! Og hvilken aften -7 mand spændt op til at give den gas: Heine ‘Tighty Whitie’ Myrvoll Gøsta ‘The Chef’ Avlskarl Thomas ‘Slim Pickings’ Myrvoll Michael ‘TheContinue readingPoker mesterskab 2024
News
Kilometerkonkurrence 2023
Så blev det den tid på året igen, og traditionen tro kårede WMC sin kilometerkonge til årets julefrokost. Og efter længere tids murren i krogene over VPs manglende forberedelse og febrilsk gennemgang af diverse telefoners billedruller kunne der slutteligt kåres en vinder. Som sidste årContinue readingKilometerkonkurrence 2023
WMC til træf hos CC Tigers 2023
Fredag aften kørte en mindre delegation fra klubaften i WMC til det årlige træf hos CC Tigers i Viborg. På Billedet ses fra venstre mod højre: Vores hangaround – Lærlingen, Bitch, Gøsta og Sonni. Og som I kan se, så står det 3-1 til AnderøveneContinue readingWMC til træf hos CC Tigers 2023
Konfirmationskørsel med Villiam
Søndag den 7. maj kørte Wasted MC og et par hangarounds konfirmationskørsel med Villiam. Turen gik fra Søndermarkskirken til Hald Ege, over Søndermarken IK til lejede lokaler på Vestervangsvej, hvor festen blev holdt. Unge Villiam sendte iøvrigt lidt uartige håndtegn, og om det er, derforContinue readingKonfirmationskørsel med Villiam
First Run 2023
Lørdag den 29. april kører Wasted Mc First Run. Dagen starter kl. 15, hvor vi mødes ved klubhuset. Herefter kører vi en tur i de grønne rullende bakker omkring Vinkel og Viborg. Ved hjemkost til klubhuset tændes grillen, og det bliver muligt at købe madContinue readingFirst Run 2023
Km-konkurrence
November og især julefrokosten har været begivenhedsrig for WMC, og derfor har vi også en ny ‘winner-winner-chicken-dinner’ her lige omkring kalkun-aften, da km-konkurrencen blev afgjort på dette års julefrokost. De fleste havde dog glemt at tage billeder af deres speedometre, men de 2 main contenders –Continue readingKm-konkurrence
Nyt klubbillede 2022
Til årets julefrokost blev årets klubbillede taget. Det er så vidt vides 1. gang i år, at hele klubben er samlet. 🥴 Desværre, Bitch … Det var det bedste billede. 😂
Nyt medlem i WMC
Wasted Mc er ved at eksplodere af stolthed over at kunne præsentere vores nyeste medlem! Vi har fået en ny Benjamin – en yngstemand og en rigtig avlskarl. Gøsta har kørt og festet sammen med klubben i flere år, og vi glæder os over, atContinue readingNyt medlem i WMC
Så er den god nok!
Endelig, efter at have fundet sine sø-ben igen, har VP tryllet lidt i Excel og er dermed endelig klar til at præsentere dette års top 4 i Wasted MCs prestigefyldte kilometerkonkurrence. Og lad mig sige det, som det er: Udover en klar vinder, er 2.Continue readingSå er den god nok!
Og vi har en vinder … (Kilometerkonkurrence 2021)
Efter stor opstandelse på gårsdagens julefrokost over manglende data fra en favoritterne til årets kilometerkonkurrence, har jeres elskede VP gravet dybt og fundet det manglende foto. Og dermed kan han også kåre årets vinder … Meeeen …. Det gør han så ikke lige nu, daContinue readingOg vi har en vinder … (Kilometerkonkurrence 2021)
